رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: کشورهای غربی با ورود ایران به فناوری‌های نوین و نوظهور به دلیل اینکه ما را در رأس هرم کشورهای قدرت ساز قرار می‌دهد؛ مخالف هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یاسوج- رئیس جمهور گفت: ۵۰۰۰ واحد اقتصادی و تولیدی در کشور احیا و به چرخه تولید بازگشته اند که این واحدها برای ۱۱۸ هزار نفر اشتغال ایجاد کرده اند.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: سال گذشته معادن متعددی که تعطیل یا نیمه تعطیل بودند با تلاش دادستان‌های محلی در سراسر کشور به چرخه تولید و فعالیت بازگشتند.
هزینه‌های تولید با بازگشت بقایا و پسماندهای کشاورزی به چرخه خوراک دام و طیور حدود یک پنجم کاهش پیدا می‌کند.
دادستان تهران بر اشتغال زندانیان به منظور قطع چرخه جرم و گسترش تولید تاکید و دستوراتی در این زمینه صادر کرد.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: در سال گذشته ۴۲ واحد صنعتی راکد استان با کمک‌های دستگاه قضایی و رفع مشکلات، به چرخه تولید بازگشتند.
دزفول- معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری گفت: در سال گذشته، چهار هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی در کشور به چرخه تولید بازگشتند و از این طریق ۸۰ هزار اشتغال ایجاد شد.
مجری طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت از تجهیز و احیای ۶۶ نهالستان بیابانی و مرتعی خبر داد و گفت: تعداد نهالستان‌های کشور از ۱۲۶ مورد به ۱۹۰ مورد رسید.
اهواز- مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: ۱۰۴ واحد صنعتی راکد و نیمه راکد این استان در سال گذشته با پیگیری‌های انجام شده به چرخه تولید بازگشتند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از فعال‌سازی ۹۵ واحد نیمه تمام، نیمه فعال و راکد بخش کشاورزی این استان درسال گذشته خبر داد.
رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از بازگشت ۲ هزار و ۳۷۰ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید خبر داد.
رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از بازگشت ۲ هزار و ۳۷۰ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید خبر داد.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: با عرضه کمتر از ۵۰ هزار خودرو در بورس کالا بیش از ۱۳ هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان از جیب واسطه‌ها و دلالان خارج و به چرخه تولید و مردم بازگشت.
رییس سازمان امور اراضی عنوان کرد: آلایندگی سموم و کودهای شیمیایی زمین کشاورزی را چرخه تولید خارج نمی کند. این آلودگی وارد خاک می شود اما منجر به بایر شدن زمین کشاورزی نمی شود.
تبریز-رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۲۱ واحد تولیدی و صنعتی این استان که با مشکلات مختلف مواجه و به حالت رکود و نیمه تعطیل درآمده بود به چرخه تولید بازگشت.
دبیر انجمن صنفی جوجه یک روزه گفت: ۱۵ میلیون تخم مرغ نطفه دار که برای جوجه ریزی در نظر گرفته شده بود برای تعدیل مازاد از گردونه تولید خارج شده و به مصارف دیگر رسید.
محمد اسلامی اظهارکرد: یک میلیون بیمار از ظرفیت رادیو دارو درکشور استفاده می‌کنند، پیام مهمش این است اگر ما چرخه سوخت هسته‌ای نداشتیم، نمی‌توانستیم فرآوری انجام دهیم و حتما قادر نبودیم رادیودارو در کشور تولید کنیم.
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی گفت: با تلاش دستگاه ها و مسئولان مربوطه، ۱۰۰ واحد راکد صنعتی در آذربایجان شرقی به چرخه تولید بازگشت.
رئیس کل دادگستری استان تهران از احیا و راه‌اندازی یک واحد تولیدی در زمینه تولید منسوجات با حمایت‌ها و پیگیری‌های قضایی خبر داد.
نتایج پژوهشی جدید پیرامون ارزیابی چرخه زندگی (LCA) تولید آب صنعتی و آشامیدنی با استفاده از شیرین‌سازی آب دریا توسط انتشارات الزویر منتشر شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: چرخه تولید نباید متوقف شود اما امروز عدم اسقاط خودرو معضلی در خط تولید برای ما ایجاد کرده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: چرخه تولید نباید متوقف شود اما امروز عدم اسقاط معضلی در خط تولید برای ما ایجاد کرده است.
معاون وزیر صمت گفت: تاکنون از ۱۰ هزار مگاوات ظرفیت نیروگاهی جدید صنایع، ۱۸۰ مگاوات وارد چرخه تولید شده و ۳۶۰ مگاوات دیگر نیز تا یک ماه آینده وارد چرخه می شود.
با همکاری و مشارکت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام علاوه بر احیای زیست‌بوم نوشت‌افزار ایرانی، صادرات این محصولات نیز آغاز شده است.
البته در بدو امر به علت عدم انسجام این نهاد صنفی که عموماً شاهد آنیم، صنف مدیران تولید که در چرخه تولید یکی از اصلی‌ترین صنوف سینمایی است نماینده‌ای در این ستاد ندارد و همین منجر به انتقاد آنان از خانه سینما شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ